×
Search


Retourneren en ruilen

DIT GELDT ENKEL VOOR ONLINE AANKOPEN VIA UMA-STORE.BE, VOOR AANKOPEN IN DE FYSIEKE WINKEL GELDEN ANDERE VOORWAARDEN.

Als consument heb je het recht aan UMA mee te delen dat je afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Wil je graag gebruik maken van dit verzakingsrecht? Ga dan als volgt te werk:

  • Om een bestelling terug te sturen ga je naar ‘Mijn bestellingen’ en selecteer je de bestelling. Daarna klik je op “Retouraanvraag” en volg je de instructies op het scherm. Heb je geen account aangemaakt? Stuur dan binnen de 14 dagen vanaf de levering een mail naar info@uma-store.be, met vermelding van het bestelnummer, de goederen die je wil terugsturen en je bankrekeningnummer.
  • Bezorg de goederen binnen de 20 dagen vanaf de levering van de goederen op uw kosten terug aan UMA, Onze-Lieve-Vrouwestraat 82, 2800 Mechelen.
  • Goederen met een verkoopsprijs van 100 euro of meer dienen ons per koerier (DPD, DHL, Fedex, PostNL) of met een te traceren (bij voorkeur verzekerde) verzending van Bpost te worden terugbezorgd.
  • De verzendingskosten en de verzendingsrisico’s zijn voor jouw rekening.
  • Binnen de 7 dagen na ontvangst van het retourpakket, storten we het bedrag (exclusief verzendkosten) terug op je rekening.
  • Noteer dat enkel artikelen die zich in de originele verpakking en staat bevinden, samen met alle toebehoren en labels en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen. Gebruikte, bevuilde, beschadigde, gewassen of ernstig gekreukte artikelen worden niet teruggenomen, evenals artikelen op maat van de klant gemaakt.

KLEINERE OF GROTERE MAAT?

Als je een product wil ruilen voor een kleinere of grotere maat, sturen we je dat artikel gratis op, indien voorradig. Als het artikel niet meer in voorraad is, krijg je je geld terug. Neem voor het ruilen van een artikel steeds contact op via info@uma-store.be .

BESCHADIGINGEN OF TEKORTKOMINGEN?

UMA verpakt en verzendt alle artikelen steeds met de grootste zorg. Mocht je toch een beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering opmerken, dan moet dit binnen de 3 dagen na ontvangst van de levering meegedeeld worden. Stuur dan in dit geval een mail naar info@uma-store.be, alsook een foto van het product en een beschrijving van het desbetreffende probleem. Dan zoeken we naar een gepaste oplossing!

Bedankt!

Loesje

UMA
Onze-Lieve-Vrouwestraat 82
2800 Mechelen
info@uma-store.be